بازار های خوب کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازار پردیس یک کیش


بازار پردیس یک کیش

 

از بزرگترین بازارهای جزیره کیش بازار پردیس یک کیش است که به سبک اروپایی با مشاوره معروفترین معماران فرانسوی طراحی و ساخته شد. امکانات بازار مناسب و نیاز گردشگران و مشتریان است ، تنوع اجناس , نمایندگی های شرکت لوازم خانگی معروف دنیا موجب شده تا مسافران و گردشگران تور کیش نوروز 95 از بازار پردیس یک کیش دیدن و خرید کنند. بیشتر از 200 واحد تجاری در بازار می باشد و چند کافی شاپ و یک رستوران هم با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد .در شرق جزیره زیبای کیش بازار پردیس یک کیش در کنار بازار پردیس دو کیش واقع شده است . کالاهای موجود در بازار پردیس یک عبارتند از : کیف و کفش , انواع مختلف پوشاک ,  انواع تلفن همراه , سیستمهای کامپیوتری ,تعمیرات موبایل ,  وسایل صوتی و تصویری ,  تعمیرات موبایل , انواع ساعتهای مارکدار و معروف و تهیه بلیط های مسافرتی است .در تور کیش فروردین 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

بازار پردیس دو کیش

 بازار پردیس دو کیش

در سال 1378 بزرگترین  و مجهز ترین بازار جزیره کیش بازار پردیس دو افتتاح گردید. بازار پردیس دو کیش به مساحت 22000 متر مربع می باشد و در 3 طبقه و با 200 واحد تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران آماده می باشند.در تور کیش نوروز 95 میتوانید بهترین کالاها را خریداری نمایید.

 انواع مختلف تسهیلات رفاهی ویژه رفاه حال مشتریان و غرفه داران عزیز تدارک دیده شده است. امکانات رفاهی مانند: آسانسور ,  پله برقی , وسایل جابه جایی کالا و سیستم های خنک کننده مرکزی و تلفن و ... است. معماری بازار به نوعی طراحی شده که مسافران و بازدید کنندگان در هنگام خرید می توانند در رستوران از غذاهای متنوع لذت ببرند و استراحت کنند.در تور کیش فروردین 95 میتوانید از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید .

 در محیط بیرونی بازار پردیس آبنمای زیبا و رقص نور , زیبایی فوق العاده ای به وجود آمده است. این بازار سه کافی شاپ  و یک چایخانه سنتی و یک رستوران با انواع غذاهای لذیذ سرد و گرم برای مسافران و میهمانان تور کیش فروردین 95 تدارک دیده شده است . بازار پردیس دو کیش درختان نخلی دارد که بازار را زیبا کرده است و برنامه هایی مانند: برنامه موسیقی زنده و  قرعه کشی و اهداء جایزه های نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط:

تور کیش فروردین 95

تور کیش نوروز 95

بازار پردیس یک کیش

بازار پردیس دو کیش

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,مراکز خرید خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: